Glad!

Kom på att jag inte skrivit någonting alls om träningen i Torsdags. Gick i alla fall super! Totte var jättepigg och bjöd som sjutton på alla hinder. Hoppade inte särskilt högt hoppade bana på mellan 90-1m. Allting funkade riktigt bra trots att jag inte hoppat sedan slutet av november. Hur som helst tyckte Fia att jag inte skulle åka till Avesta utan åka på våran Pay and Jump som går samma helg. Sedan när jag kom hem ringde Fia till mig och ville bara säga att hon tyckte att det gick så bra och prata lite mer med mig eftersom hon tyckte att hon inte hann med att säga allt på träningen. Snacka om att jag blev jätteglad över att hon ringde! Om det är ledigt i ridhuset idag ska jag åka dit och hoppa lite smått och sedan blir det nog markarbete för Fia på Söndag. Så himla roligt att vara igång nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0