Gårdagens jobb

Gårdagens "jobb" bestod av att plocka ner alla mina rostter från mitt rum och flytta in dom till stan. Var in till Borlänge och köpte lite nät så jag kunde sätta upp dom på vägge. Helt sjukt hur många man samlat på sig genom åren. Fick lite hjälp av Anna som kommit förbi för att spela lite Wii vilket vi ängnade oss resten av kvällen. Förutom en lite stund där vi kollade på lite film från tiden jag tävlade Hook och Mary :)


88 rosetter har mina underbara hästra hjälpt mig att samla ihop. Dock är det två jag inte fått upp en var tydligen trasig bak i haken och ett gehäng som jag inte riktigt vet var jag ska sätta.

Bästa Hookis som har tagit dom flesta rostterna, 52 st på 3 år även han som plockade hem det fina gehänget från Storbyn

Allting gick inte vår väg fina Märan men 16 rosetter fick vi ihop endå på 2 år

Har inte hunnit tävla Totte så mycket än men 12 rostter på 20 starter har det blivit :)


Dessutom fick jag ihop 8 rosetter på klubbtävlingar med lite olika ridskoleponnyer på den tiden jag inte hade någon egen häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0