Full fart

Igår var det riktigt fullt upp. Var ut till min kompis Jenny som var hemma från England den här veckan. Var fullt hus där. Har ju ett par vänner som har barn. Så var en bäbis på 3 månader, en på 9 månader, två st 3-åringar och en 4-åring. Som tur är så finns det mycket att leka med hemma hos Jenny eftersom hennes mamma är dagmamma. Var där ute i ca 4 timmar och åkte pulka och åt lunch och försökte umgås så gått det gick med allihopa. Vi träffas ju tyvärr inte så ofta alla har ju fullt upp med sitt och bor på olika håll. Skjutsade sedan in Janina till stan och åkte sedan hem till mamma och pappa. Fick smörgårstårta innan jag gick ut i stallet och red ut en vända på Totte, som alltid var han supderduper busig! Åkte sedan hem till mig och lyckades trycka i mig ett helt paket med Ben & Jerrys. Blir hungrig när man håller igång så mycket ;)

Hade tråkigt igår kväll och lade in en massa kort på datorn från när vi var i Corfu -04

Har inte kontakt med alla på bilden längre, men tre av dom är nära vänner fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0