Friskis

Nu jäklar så ska jag komma igång och träna mig själv är ju inte bara Totte som ska vara i form! Så idag var jag ner på lunchen och köpte jympa kort på friskis. Hann faktiskt med en hel del på lunchen idag. Mamma och jag lämnade in bilen på verkstaden och det tog sin lilla tid eftersom Gustav satt där själv (eftersom resten av kundmottagningen hade lunchmöte och återigen blir bjudna på lunch, börjar ju bli en löneförmånan nästan), sedan åkte vi ner på stan och köpte mitt friskis kort, var bort till Lilla Europa och köpte baugettemacka där vi träffade Eva. Tydligen var det tre grupper på söndag, får se vilken jag hamnar i då. Dessutom hann jag med att tanka på vägen upp till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej :D Haft en bra dag? :D

2011-01-28 @ 19:12:32
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0