Förbannade klubbar!!

Är irriterad på klubbarna nu här! Om en månad är den första tävlingen alltså 12/2, men dom har fortfarande inte lagt upp någon proposition för tävlingen. Skulle vilja se den så jag vet vad dom ska ha för klasser så jag vet hur jag ska planer lite inför det. För har dom inga bra klasser åker jag ju inte och dessutom vill min mamma veta eftersom min fyller år omkring där och vill veta vilken helg hon kan bjuda hem alla släktingar. Eftersom alla på mammas sida bor i Stockholm kräver det ju lite planering.



Förutom att debutera 1,10 är andra mål att ta fler än 10 rosetter i år och dessutom för första gången sedan jag köpte Totte kunna tävla hela säsongen (vilket jag inte kan styra men hoppas kan man). dessutom plocka många flera placeringar i 1m vilket inte borde vara omöjligt om det fortsätter likadant i 1m som förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0