Burlesque

Åhh vill så gärna se den filmen! Anna och jag hade ju tänkt sett den ihelgen, men när man bor i en småstad så fårman väl räkna med att en del filmer inte går. Gick ju varken i Falun eller Borlänge! Tänkte istället ha Wii kväll eftersom jag beställt 2 nya spel, men dom hade inte kommit än. Så vi blev hemma hos Anna till slut och lagade mat och sedan halvdäckade vi på soffan till Wall Street som vi inte ens orkade se klart. Så gick väl hem runt halv tolv och vad hitatde jag inte innan för porten? Jo mitt paket med mina spel! Då har det inte gått neri brevinkastet så dom bara lämnade det innanför porten! Jäkla tur att vi bara bor 3 st i min trappuppgång och att inte Jonas hade bestämt sig för att ha fest den helgen, då hade nog inte mitt paket fått varit kvar så länge. Jäkla posten!


Får väl åka till Sthlm eller nått sånt om jag vill se den på bio

Kommentarer
Postat av: Danaiiiiii

den är så GALET bra den filmen! :D

2011-02-07 @ 18:01:20
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0