16 timmar & 18 min...

... Är vad jag har kvar nu av den här arbestveckan! Sedan är jag ledig i 4 dagar, ska bli så skööööönt!! Och på Torsdag så blir det äntligen första hoppträningen ihop med Tottekillen. Ser verkligen framemot det superduper mycket! Vart så otroligt sugen på att hoppa när jag var och kollade på Leif träningen i Söndags men nu är det alltså dax! Hur det blir med tävlingar vet jag inte än eftersom Avesta inte verkar ha någon lust att tala om för oss ryttare om det blir någon tävling eller inte. Det är ju nästan bara 3 veckor kvar och dom har fortfarande inte lagt ut någon propositon så man undrar ju. funderar på att maila dit och fråga. Min klubb har ju en Pay & Jump samma dag, men jag vill ju så gärna komma igång med tävlandet!

Snart, snart är vi igång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0