Träning

Gick kanonbra på träningen idag!! Totte var superfin! Började med att hoppa på två räcken och lägga volt emellan dom. Gick jättebra tills Totte hoppade mig ur sadeln på ena räcket ;) så nu har jag ont i ryggen. Tur att man kunde roa Fia i alla fall. Hoppade sedan kombination med realterat avstånd ner till en oxer. Fortsatte att flyta på bra. Sedan hoppade vi en bana på 9 hinder och 11 språng på ca 1m-1,05. Fortsatt bra! Sedan höjde vi upp några hinder så avslutningsvis hoppade jag om banan på 1m-1,10. Är så kul att jag börjar komma upp ihöjd lite nu och att jag verkligen vågar och inte bara sitter och fegar hela tiden. Sedan har man ju världens bästa häst också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0