Rayman Raving Rabbids

Beställde Rabbids party collection igår. Kostade 199 kr och innehåller Rayman Raving Rabbis 1&2 och Raving rabbids TV. Har spelet det för länge sedan hemma hos en kompis och tyckte att det var superkul! Alla har även sagt efter jag köpte mitt Wii att jag måste köpa åtminstone ett spel med dom. Så nu har jag gjort det. Trots att pengakontot sinar ordentligt nu. Ska snart få reda på vad min service+diverse lagningar på min bil ska gå på. Dessutom hittade jag ett par så jäkla snygga ridbyxor på City Gross igår (älskar att dom har så mycket hästgrejer på en mataffär). Får se om jag tycker mig ha råd med dom i framtiden. Ska ju bjuda mamma på resturang i morgon också eftersom hon fyller år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0