Men åhhh Bilj****

Hade ju planerat så fint att i feb-mars här så skulle jag kunna köpa nya vita ridbyxor, en ny hoppgjord eftersom den gamla är på gränsen då han har berddat sig lite och ev ett sådant JW Schabrak som jag skrev om igår. Men nu ska bilen in på service (vilket jag hade räknat med) skulle gå på runt 2000-2500. Men nu idag när jag åkte upp till jobbet efter lunchen så började både ABS lampan och motor lampan lysa. Hej vad kul! Hoppas att det inte blir allt för dyrt. Har aldrig varit något fel på min bil men nu ska den börja krångla.
Min bror som gnäller att min häst kostar mycket pengar. Vad sjutton gör inte min bil nu då? Försäkringen betalade jag in förra månaden, nu service, så det här, i mars är det skatten och i april så ska den in på besiktning. Hej då pengar!

update: vart inte så farligt ändå. Motorlampan var inge problem och ABS:en var tvungen att bytas en grej men det skulle dom fixa på tisdag på servicen. I love my job! Sådana här gånger är det superbra att jobba här, bara att gå förbi kundmottagningen så fort det krånglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0