Lite nervös är man...

Pratade lite med Fia på träningen i torsdags vilka höjder hon tyckte jag skulle hoppa på våran pay and jump i helgen. Var lite osäker hur jag skulle göra, hon tycket att jag skulle anmäla mig till 1m & 1,10 (!). Nu är det inte säkert att jag kommer hoppa 1,10 beronde på hur han känns i 1m, känns han sådär tar jag en 1m till. Samtidigt känns det så larvigt att man blir nervös för den höjden. Hoppade ju massvis med LA klasser med Hook som inte var högre än 145,5 och med Mary hoppade jag också flertal 1,10 klasser och var på väg upp mot 1,20. Nu har jag visserligen inte tävlat 1,10 sedan 2007 så det är ju rätt länge sedan :/ Så det är klart att man blir lite nervös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0