Div.3

Hade fått ett mail till jobbet där Marie undrade om jag ville vara med och rida div.3, vilket jag tackade ja till. Kul att rida lite lag även fast det är på låg nivå. Kommer ihåg när jag red på Hook i lag. På den tiden fanns inte div.3 så vi började med div.2. Vann div.2 total (2 av omgångarna vann vi) året efter vann vi div.1 totalt och sista året kom vi 6 av 8 lag i elit. Känns så himla länge sedan och vi hade så otroligt roligt vi var så jäkla tajta vi ponnytjejerna på den tiden. Tråkigt att nästan alla slutat sedan dess :(
Red div2 med Mary 1 omgång också då var jag nolla men tyvärr gick inte laget till omhoppning. Så nu ska det bli lite kul att rida lag igen var ju som sagt ett tag sedan.


Vinst omg1 div2 Mora (jag och Hook till höger om Fia som står på marken)

1.a omg3 och 1totalt div2 Insjön

1 omg3, 1totalt div1 Ludvika

Elitlaget i Söderhamn, haha ser ut som det gått bra för laget där, men det gjorde det inte haha kom typ sist i omgången, men Therese och Louise var 2a & 3a i LB och jag var 2a i LA så vi tog med rosetterna på bilden ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0