Sämst

haha känner att jag verkligen har varit sämst på att blogga den här månaden. Visserligen så händer det inte så mycket med Totte just nu eftersom vi har en liten lugnare periord, men imorgon är det dax för dressyr för Annika igen!!

Annars så överlevde jag helgen i alla fall. Trots att jag vaknade runt sex i fredags morse och kände mig superstressad över julfesten. Men efter lite tjat på min chef lyckades jag i alla fall se till så att borden och stolarna kom på plats på em och dukning blev klar vid halv fem. Sedan fick jag jobba lite till innan jag gjorde mig i ordning. Sedan var det full rulle mellan halv sex och sju. Hade sjukt mycket saker att fixa och när klockan var sju var min stressnivå någonstan på 200. Tog ett tag innan jag kunde varva ner. Men festen vart då lyckad i alla fall vilket var skönt. Även fast en del på vårat jobb har lite svårt med vad måttligt med alkohol är. Tex. så eldades en av julbockarna upp som kundmotagningen hade, men dom hade ialla fall vett att göra det utanför.

Lite småsuddig bild, men den enda jag hade från i fredags, Matte är på G och Jimmy vill sjunga kareoke haha

På lördagen sedan var det dax för Eas 30-års fest. Så det var bara be pappa komma och hämta mig och åka hem och rida min lilla galning till häst och sedan åka på fest :) Tänkte köra det helt nyktert eftersom jag kände mig lite sådär efter julfesten. Men men enligt Anna så är jag inte så svårövertalad, men det blev ganska lugnt ändå. Avslutade kvällen med att spela Yatzy haha, men vi fick ingen extra tärning...

Bästa Anna!

30-åringen

Resten av dagarna har gått åt till julklappshopping, jobb och pussa på bästa Tottekillen!




I övrigt så jobbar jag bara i morgon sedan har jag en veckas semester!!! så jäkla skönt!! Och på torsdag ska jag träffa bästa Jenny som kom med veckans bästa nyhete igår. Hon ska äntligen flytta hem till Sverige! I vår kommer hon äntligen hem! Efter sex år i England!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Man får ingen extra tärning!!! :)

2011-12-21 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0