Julklapp

Bästa julklappen igår var banne mig tränset jag fick av mamma och pappa. Dock så är det ju Hööks kopia av Dyon tränset, men det är ju kopian jag önskat mig. Det roligaste är att Louise ville ha det, eftersom hon tyckte att det var för dyrt att köpa Dyon träns till sin mammas promenadhäst haha, så kul att hon är så prygalen trots att hon inte tävlat på flera år. Hursom så hittade vi på detta träns på Hööks som vi tyckte var snyggt! Så visade mamma det när vi var till Valbo. Grejen var att hon lyckades lura mig totalt när vi var där. När vi gick ut från Ikea sa hon att hon skulle på toa och att jag kunde gå och vänta bilen. Så istället för att gå på toa smet hon in på Hööks och köpte tränset och knölade ner det i sin väska (som för den delen är väligt liten, så hon i affären hade fått hjälpa mamma att trycka ner det haha).


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0