Inte mycket

Händer inte så mycket just nu, inte i hästvärlden i alla fall. Totte tar det lite lugnare nu, men på Onsdag ska vi träna dressyr för Annika. Ska bli riktigt roligt att träna för henne igen, har inte gjort det sedan jag hade Mary och jag vet att hon länge har varit sugen på att se min "nya" häst som jag haft i 2,5 år haha, men hon har alltid missat honom. Men nu ska hon väl äntligen få se honom :)

Annars har jag fullt upp, i Fredags var jag hemma hos Daniel och Josephine och bakade pepparkakor och käka tacos. Igår var vi på julbord med pappas företag. Till helgen som kommer ska storebror fira sig så då kommer hela släkten, ev. ska jag till Marres med några från jobbet, men vi får se. Helgen efter det är det julfest på fredagen och på lördagen är det Eas 30-års fest, sedan jul och nyår. Så ja fullbokad var jag...

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: tråkigt när man skadar sig så att det sitter kvar länge:S

Ni är många som kikat in och svarat på dagens fråga, det är så himla roligt att ni delar med er av allt ni varit med om...

I morgon kommer en ny fråga och för att göra det lite roligare så lovar vi att lotta ut en länkning till var 10e som delar med sig av sin mening så håll ögon och öron öppna!!!

2011-12-05 @ 21:53:14
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Camilla-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One!

Sv. Tack så jättemycket :D

2011-12-06 @ 15:00:55
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0