Hemkommen

Nyligen kommit hem efter en kväll med Jenny och hennes syster mfl. Har druckit vin och spelat spel och haft det bra. Har inte varit särskilt pepp på juldagen överhuvudtaget i år så det var skönt att bara göra något sånt här. Riktigt roligt har vi haft i alla fall. Ska kolla på lite serier nu på datorn innan jag ska sova. I morgon ska jag antagligen släpa med mig hem en bakfull bror som nog går all in på Victusella ikväll, för på em kommer moster,kusin och mormor och då blir det lite mer julfirande. Dom skulle ju egentligen ha kommit idag, men moster fick stå för magsjukan iår (bara glad att jag slapp det haha) så det blev i morgon i stället. Så lite mer julklappar ska jag få :)


Jag och en av mina andra kusiner på julafon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0