Snälla grannar

Ibland undrar jag faktiskt varför jag flyttade in till stan, mammas och pappas grannar är ju bäst! Som ni kanske minns fick jag ju för nån vecka sedan en förstoring på mig och Totte som m & p granne tagit av oss. I går kom en annan granne förbi med en blomma och en present. Anledningen var att dom fått låna min ridbana och hindrena gratis nu under sommaren när dom haft sin häst på bete här ute. Min ridbana är inte så jättebra, den har en tendens att bli stenhård efter regn (men blir bra när man harvar vilket vi bara gör om jag vill använda den, så kan lova att den varit hård ibland när dom varit där), den har ibland en tendens till att vilja bli en gräsbana, den är inte så jättestor och mina hinder är hemmabygge och är inte så jättespeciella. Ändå var dom så glada över att dom inte behövde betala något, att dom fick låna hindrena när dom ville och att jag sagt att det vara bara att gå dit när dom ville och inte behöva fråga mig varje gång.



Blixten förstörde färgen lite, är egentligen mörkbrunt och superfint schabrak. Som sagt oerhört snälla grannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0