Sista gången

Alltså tror verkligen att det här är sista gången jag går med på att vara chaufför till min bror. Grejen är att jag inte vet om han kommer behöva skjuts heller! Han brukar alltid avsluta samtalet innan man riktigt har hunnit sagt ja med att han hör av sig när han behöver skjuts och sedan brukar han lägga på och lovar därefter alla kompisar att lillasyster skjutsar. Hur kul som helst.... NOT!! Hade ju tänkt sova hemma hos mig, men eftersom dom är ute i Vika och grillar efter att ha varit ute på Runn hela dagen innebar det att jag är tvungen att sitta hemma hos mamma och pappa och vänta. Klockan är ju snart tolv så jag börjar undra om dom överhuvudtaget ska åka in... Så ja jag blir nog kvar här, orkar inte åka hem nu. Blev ju lite sent igår. Hade filmkväll med systrarna Björs :) Käkade Tacos och chips och kollade på film och hade det bra. Blev sedan väckt tidigt på morgonen av att mina grannar hade sina vanliga maratonlöpning, som brukar pågå i ett par timmar. Allvarligt hur länge kan en unge springa fram och tillbaka på 78 kvadrat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0