Mina tävlingsplatser

Kom och tänka på idag när vi åkte hem från tävlingen i Storbyn hur otrligt bra det gått där, med alla mina 3 hästar jag tävlat. Har fått många rosetter och nollrundor där. Allra bäst har det gått med Hook, när man var där och fick rida Storbyns underbara lokal meeting. Var absolut en av dom roligaste tävlingarna på ponny som fanns här i Dalarna. Så här har resultaten sett ut:

Hook
LC Clear round: 0 fel
LC: 0+0 3:a
LB: 4 fel 6:a
LC: 0+0 2:a
LB: 4 fel
LC: 0+0 2:a
LB: 0+ute 10:a
LC: 0+0 1:a 
LB: 0+0 2:a



Mary Joy
1m: 0+4
1m lagklass: 0 fel

Eliott
90cm: 0 fel

Så 9 rosetter, 10 nollor i grungomgång har det blivit på 12 starter, inte så illa ;)

Dessutom har Ludvika varit en väldigt bra tävlingsplats för mig, Mary har jag faktiskt inte tävlat där, men Hook har ju gått Räfsnässpelen där 3 år i rad och Totte har varit där inomhus.

Hook
LB: 0+0
LB: 0+0 4:a
LA div1 omg.3: 0 fel, lag 1:a i omgången och 1:a totalt i serien
LB: 0+0 6:a
LA: 8 fel
LB: 0+0 4:a
LA: ute (red uruselt men klarade mig felfritt till sista hindret och där tog det stopp)



Eliott
95: 0+0 2:a
1m: 0+0 5:a

Kommentarer
Postat av: Lamia / VINN KINGSLANDTRÖJA!

Har du skrivit upp alla resultat från tävlingar du varit på? :D

2011-08-29 @ 20:04:08
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Oj, det var inte dåligt! :D



Sv: Nej, men tyvärr verkar det inte ha släppt helt... En bit på vägen har vi väl kommit dock! Så frustrerande när jag vet att vi kan bättre, men det liksom bara står still...

2011-08-30 @ 11:05:39
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0