Livsfarligt!!

Usch har gjort slut på en del pengar i dag och i Lördags. Var in på Granngården under helgen och skulle köpa B-vitamin och havre. Slutade med att mamma och pappa fick betala havren haha för jag kom ut med ett schabrak med matchande luva och hästgodis och B-vitaminen så klart ;)
Idag åkte vi tull Auboise för mamma skulle köpa fluhguva till Russin. Var ju rea, så en jacka hittade jag, men var ju halva priset så ca 300 kr gick den på. Hittade dessutom en snygg tröja som mamma erbjöd sig att betala haha men den var också på rea så det vart lite billigare. Ska lägga upp bilder när jag har kameran som ligger hemma i lägenheten. No way att jag sitter inne i stan och svettas när man kom bo hemma hos mamma och pappa när det är så jäkla varmt. Men ska vara hemma imorgon så då ska jag ha kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0