Härliga dagar

ca 1,5 vecka av semestern har jag gjort nu och jäklar vad bra jag har haft det! Västerås först då, sedan på måndagen kom kusin, moster och mormor. På kvällen var jag hem till Anna. Kusin och c/o stannade till Torsdag och dagarna spenderades mest framme vid poolen vi har här i byn. Onsdagen var jag in och fikade med Janina och Torsdagen träffade jag Josephine. Fredag var som sagt tävling och sedan har en del av dagarna spenderats i våran båt :)
I morgon ska jag hjälpa Anna med Fidde och ev. kommer kusin och moster upp igen på Torsdag. 2,5 vecka kvar av semestern, önskar att var mer, för jäkla vad skönt det är att vara ledig!!



Kusin var bästa hjälpredan i stallet









Sommar är bra härligt det!

Kommentarer
Postat av: Sanna-Stall Assla

var du i västerås på semester? :)

2011-08-03 @ 12:26:34
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0