Kalhygge

Känner att jag har en så fruktansvärt tur med vädret igår och idag. Var ju jättefint på fm igår, men när jag skulle rida efter jobbet mulnade det på och började regna när jag nästan var hemma. Idag var det lite mulet när jag red, men sedan när jag kom till jobbet var det strålande sol :(
Jaja, red ut en långrunda på Tottekillen igår blev lite längre än vad jag tänkt eftersom min ena stig i skogen var borta för grannen hade gjort kalhygge där! Hittade ju inte alls så var ute i skogen och virrade ett tag innan jag insåg att jag ridit åt fel håll, så det var bara att vända om. Så efter mycket om och men hittade jag ut till grusvägen. Totte var pigg och glad, men inte lika busig som i förrgår :) Idag var han lite lugnare, men han är fortfarande pigg och glad vilket är skönt. Han var ju inte så rolig när jag fick hem honom. Jätteseg och gick snarare bakåt än framåt, dom skogsrundorna vi gjorde då tog ca 20-30 min längre än vad dom gör nu! Så seg var han haha



Ja som sagt, någon jäkel snodde alla träd och utplånade min stig, kan det vara lite svårt att hitta :/


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: tack :)

härlig header :P

kram

2011-04-06 @ 22:01:38
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Typiskt svenskt väder.. :S



SV; jaa, verkligen! mamma älskade henne så mycket.. <3

2011-04-06 @ 22:28:28
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0