Helgen

Har haft en relativt lugn helg för en gångs skull :)
I lördags fick Totte vila så jag behövde bara mocka, väldigt skönt att bara behöva sköta stalldelen en dag när man är ledig. Åkte sedan in till stan och träffade Eva och Charlie som var hemma från Umeå över helgen. Satt på Waynes ett par timmar innan jag åkte hem. Södagen red jag på förmiddagen vilket inte var någon höjdare! Att rida i spöregn är inte roligt tappade dessutom mitt dressyrspö någonstans på vägen. Åkte sedan in till stan till Anna och även Eva och Charlie kom dit. Så vi fikade igen eftersom Anna fyller år nästa helg, men då är ju inte Eva hemma. Nu är det dax för en ny jobbvecka och en väldigt fullspäckad helg!


Kommentarer
Postat av: Carolina-Hästbloggaren

Är Totte din? :)

2011-04-04 @ 15:09:59
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0