Bästa jobbet

Haha alltså mitt job är sämst! Lämnade in mamma och pappas bil i Tisdags för att spolningen inte funkade, var ut och frågade idag när dom trodde att dom skulle vara klara. Så en kundmottagaren går ut och frågar och möter en smått panikslagen montör som inte får igång bilen! Haha och då är ändå han en av dom bästa montörerna vi har och han vet inte vad som hänt. Kan säga att jag och T hade ganska roligt när hon kom och berättade det. Även fast det inte är så roligt för min föräldrar. Så nu får jag åka den vackra Skodan ett tag till då :/

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Svara gärna på "Dagens fråga" som är om Justin Bieber! :D <3

2011-04-01 @ 21:28:58
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0