Dålig update

Har insett att jag inte har bloggat på nästan två veckor. Har haft fullt upp och varit helt slut. I Tisadags var jag bara hem en kort sväng och fixade stallet innan jag stack in till gruvan och hade en helkväll med jobbet. Var Happy Motion Customer Tour så högste chefen på VW var där och pratade. Sedan blev det middag och kom inte hem förän efter kl 23. Har hjälpt Anna med Fidde, varit hos mormor som fyllt år och haft träning och mera jobb. Skulle egentligen ha tävlat idag men strök mig. Totte var så himla konstig i torsdags när jag skulle trimma honom. Gick jättefint i skritt och trav i båda varven. Men igaloppen ville han inte alls samarbeta i vänster varv. Höger varv gick han jätte lugnt och avslappnat men i vänster varav bara spände han sig och körde upp huvudet. Brukar aldrig bete sig på det sättet. SÅ hade en liten klump i magen i går hela dagen. Är livrädd att det ska bli något fel på honom vill ju inte det. Men hoppas på att det är musklerna som tar emot lite han har nog gjort mycket omubleringar i muskelaturen sedan Fia börrjade hjälpa mig. Idag kändes han fin så jag hoppas att det går på rätt väg. Fortsätter han gå bra resten av veckan efteranmäler jag mig nog till Säter nästa helg i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0