It´s my Birthday!!

Woho idag fyller jag år! Börjar bli gammal nu, hela 24 fyller jag :P
Var ut i går med bästaste tjejerna och åt mat på O´Learys, sedan bar det av till Bishop Arms och drack lite mera vin. Kom hem någon gång runt halv två. Nu har jag varit iväg och köpt tårta som jag ska bjua dom på jobbet på, blev Daimtårta *mums*. Ska alladeles strax sticka iväg och äta frukost på Waynes med Eva, Jenny och Janina.
Blir en fullspäckad dag, jobbar till sex, sedan ska jag åka direkt till Sveden och gå på möte för Hopprojektet inför 2011 som smygstartat lite. Sedan hem till mamma och pappa och se om dom bjuder på något gått :)
Sämsta är bara att jag fått alla presenter redan, hade ju kalas för släkten i lördags och i går fick jag mina presenter av kompisarna. Men blommer kommer jag få på jobbet i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0