Trött kille


Hittade en trött Totte när jag kom ner till stallet i går. Desto piggare blev han när vi kom ut på våran ridtur i snövädret.


Idag tränade jag för Marie och det gick super bra! Totte var superfin, han var lite bråkig och tjurig när jag tränade för Jonna i söndags men det känns som det jobbet vi lade ner på honom då verkligen gav resultat idag. Han var framme för skänkeln direkt och avslappnad och jobbade med ryggen. Hoppningen gick toppenbra! Nu ska han få ta det lite lugnt några veckor (och jag med). På lördag åker jag och mamma till Stockholm och på Söndag blir det Stockholm Horse Show. Åhh vad jag längtar! Blir hoppningen på morgonen, vi hade inte tänkt åka först, men förra helgen kom vi på att vi ville åka och som tur var fanns det biljetter kvar. Får ju lite sämre platser men så är det ju. Shopping ska det bli också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0