Lördag

Har varit hela dagen på Ikea med mamma och pappa, földe med när dom skulle beställa sitt kök. Tur att det inte händer så ofta nästan två timmar tog det innan allt blev klart. Lite shopping till mig själv blev det också. Helt sjukt hur mycket grejer man behöver när man bor själv. Var sedan in en sväng på Hööks men hittade bara en täckväst åt mig själv. Totte fick vila idag eftersom vi kom hem så sent. Men det börjar ju bli dax snart för hans vila. Säsongen är ju snart slut, har bara nån enstaka träning kvar. Var iväg i torsdags för Fia och han gick hur bra som helst. Var dunderpigg och lite halvvild när vi lastade ur honom och skulle stå på bakbenen. Men han lugnade ner sig lite under hoppningen. Men det trodde jag inte för ett år sedan att han skulle få så här mycket bjudning med tanke på hur seg han var. Men tänk vad lite extra jobb och hjälp av Fia kan göra STOR skillnad. Efter endast tre träningar hemma hos Fia fick vi till världens bjudning på honom. Bästa hästen. Nu är jag jätteladdad att komma igång till nästa säsong, som antagligen kör i gång i mitten av februari.












Världens finaste Tottekille!

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack så mycket, din ser också riktigt fin ut, kanske ligger i släkten? ;)



Hur gammal är han? :)

2010-12-08 @ 18:05:17
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0