Besviken

Tävlingen i går gick egentligen inte dåligt, men jag var ändå väldigt besviken.
I första klassen som var stilhoppning fick jag ett riv och slutade på 48,5 poäng, hade jag inte rivit hade jag kommit 8:a, men men det är sånt som händer. Var inte helt nöjd med rundan, fick inte fram Totte riktigt och han hade lite ojämn bjudning. Men det var så himla rörigt på framhoppningen så jag blev bara superstressad och då blir det aldrig bra. Sedan vart jag lite förbannad till nästa klass och tänkte nu jäklar ska jag greja det här. Den otroligt engagerade banbyggaren bestämde sig även för att ha exakt samma bana som klassen innan förutom att hon lade till en kombination som nr 8. Jättekul att hoppa samma bana igen eller inte. Tycker att det är jättedåligt att man inte kan göra en ny bana till en ny klass, men hon gjorde samma sak i Mora också. I alla fall Totte var mycket mer framåt och kändes jättetaggad när jag kom in på banan. Och han gick superbra! Om jag tyckte att han var framåt i Svärdsjö så var det ingenting mot vad han var nu. Så felfri var jag och blir jättetaggad till omhoppningen, men när jag är på väg mot första hindret säger domaren "avbryt tyvärr blev det 1 fel för tid" Åhh vart så himla besviken, fattade ingenting, visst jag gick utanför till 2:an där många gick innanför, men på en lokal 1m ska man väl kunna göra så. Ett bra grundtempo hade jag också och jag hade gått över maxtiden med 1,5 sekund. Men det var ganska många som fick tidsfel och jag tycket faktiskt inte att det ska vara så på lokalt. Men men det är sånt som händer fick en jättefin grundomgång och den är jag jättenöjd med för det var jättemycket fel i den 1m. Var 12 placerade och jag hamnade på 14:e plats med 1 fel. Så ska det ju inte heller vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0