Riktig hästhelg

Känns som att hela helgen endast handlat om hästar. Efter att något omtöcknad tvingat mig ur sängen vid halv elva i lördags (eftersom jag var snäll lillasyster och lovade skjutsa hem storebror, och inte senare än två förvandlades till tre vilket innebar att jag kom i säng vi fyra på morgonen). Gick jag ut i stallet och red ut på Totte. I regnet, regnade inget när jag gick ner till stallet. När jag kommer ut och ska sitta upp börjad det regna, regnar hela tiden jag är ute, kommer hem tar in Totte och gör i ordning honom och ska släppa ut Totte och Russin har det slutat regna. Hur som helst, mockade och gjorde klart i stallet. Bytte sedan om och åkte in till stan och följde med Anna upp till Fidde och höll sedan en liten lektion. Var jätteskoj!
Söndagen sedan bestämde jag mig att hoppa Totte. Gick ju sådär för Fia i torsdags. Eller egentligen gick toppenbra tills vi skulle hoppa banan där det var riktigt dåligt på några hinder, några sådär och några bra. Men jag överanalyserar som vanligt så jag kände att jag ville hoppa lite hemma. Kändes som ett mycket bra val, Totte var verkligen på sitt allra bästa humör och hoppningen funkade bättre än bäst! Så igår kan jag verkligen säga att jag har absolut den underbaraste hästen man kan ha



Världens bästa häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0