Inställt

Så jäkla typiskt! Tävlingarna i helgen är inställda, vilket innebär att jag får vänta 3 veckor till innan jag får göra årets tävlingsdebut. Jag blir galen, är jag och mitt tävlande totalt otursförföljt?
Får en verkligen att sakna ponnytiden där det nästan alltid verkade gå min väg. Visst hade jag också lite svackor då, men ingenting i närheten av den otur jag har haft sedan jag gick över till storhäst. Blä, säger jag bara!
Lite kul blir det nog i helgen i alla falla, Anna och Julia ska nog komma med Fidde och Anna ska få hoppa henne på min bana. Ska nog passa på att hoppa lite med Totte då. Så lite hoppning i helgen ska det nog bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0