Helgen

Efter att ha varit sjukt i tre dagar åkte vi till min moster som fyllde år i lördags. Åkte ganska tidigt för jag och storebror ville hinna med lite shopping. Tyvärr vart vi ganska sena så vi hann nästan inte med någonting. Men det är ändå då man är tacksam att moster endast bor 10 min gångavstånd från Hötorget. Men vi hann bara med 3 affärer handlade ett linne på Weekday och en t-shirt på American Apparel.
Sedan var det fest då vid kl 14:00. Fick fullt upp med min kusin som är fem år och hennes syskonbarn som är 2 och 6. Ett tag hade jag min kusin i knät och sedan vart lilla 2-åringen avundsjuk och vill också sitta i mitt knä! Så jag fick lov att sitta och hålla i den lilla eftersom min kusin tog upp det mesta av platsen. Var rätt trött kan jag säga när vi åkte hem. Men söta var dom i alla fall :)




Stackars Molly vart helt slut efter att ha lekt hela dagen med småtjejerna


Two little bags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0