Fredag igen

Så var det då fredag igen. Shit vad tiden går fort! Dagen har väl som nästan alltid bestått av jobb, meln 7-17 har jag jobbat. Helgen kommer bestå av att var chafför tydligen. Har lovat mamma att hämta henne ikväll efter hennes vinkväll med faster och i morgon har jag lovat storebror att köra hem honom efter pubafton. Får se om jag följer med honom in på det, har ju egentligen ingen att gå med men man känner ju ända 75% av alla som är där. På söndag kommer då ev Anna och Julia med Fidde om inte min bana blir nerdränkt med regn och sedan på måndag kommer världens bästa Eva hem en sväng! Ska bli jätteroligt att träffa henne! Har inte träffats sedan nyår eftersom hon och Charlie har flyttat upp till Umeå. Nä nu ska jag kolla klart på How I met Your Mother och bara slappa resten av kvällen, är förjäkligt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0