Länge sedan nu

Oj nu var det jättelänge sedan jag bloggade sist upptäckte jag.
Har inte haft någon ork alls att blogga. Har en jobbig grej här framför mig som kommer att ske på fredag. Det är ett beslut som jag tog för över sex månader sedan, men det var förra veckan jag och mamma kom oss för att boka in det här. Så får se när jag får ork nästa gång och blogga igen, för det känns som att jag kommer ha en liten känslomässig kollaps på torsdag och ännu värre på fredag.

Jaja lite roligt har hänt i alla fall. Trots att det känns lite tungt att gå ner i stallet inför allt det här har jag ju Totte ialla fall som äntligen har kommit igång med igen. Såret på ryggen har läkt och jag började skritta honom häromdagen. Det känns så otroligt underbart och en liten tröst här att något går på rätt väg i min hästvärld.

Shopping har jag gjort i massor också, har ju varit bokrea, har även shoppat lite kläder och filmer lägger upp det så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0