Träning

Har varit hem till Fia och tränat med Totte idag. Gjorde en riktig genomkörare och så skönt att vi fick lite resultat direkt! Var ju bara rent markarbete eftersom Totte inte riktigt vill släppa på marken. Som Fia sa han motarbetar sig själv, han förstår inte att han gör det jobbigt för sig själv. Fick skritta av honom ordentligt idag och sedan tvättade vi av honom och gick en liten promenad innan vi lastade i honom. Sedan gick jag lite till med honom när jag kom hem. Han fick ju en hel del mjölksyra så han kommer säkert ha träningsvärk i morgon. Då ska han få skritta lite och jogga eftersom jag ska tävla på lördag. Blir ju bara en liten 80cm så Fia tyckte att det skulle han fixa trots den rejäla genomkörningen han fick nu. Tror att jag också kommer få rejält med träningsvärk. Men det är bara att tänka positivt, Fia tror ju att bara ett par 2-3 ggr till ska räcka innan han börjar släppa helt (och så klart underhåll av mig här hemma). Nu laddar vi om för tävlingen på lördag och såklart min kusin som tar studenten i morgon, hur kan tiden gå så otroligt fort??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0