Super års debut på tävling!

Så var det dax idag då, med säsongens tävlingsdebut. Gick hur bra som helst. Eftersom mitt självförtroende åkte på semester någon gång i vintras och har kommit tillbala bara lite grann och ganska skakigt var Svärdsjös lokal lågklass hoppning superbra för mig!
 Hoppade 70cm clear round och gick nolla hur fint som helst sedan 80cm bed A/A gik också super! Totte fick gå sin första omhoppning nån sin och gjorde det fint! två dubbelnollor blev vi och delad först plats. Totte skötte sig superfint hela dagen, förutom lite på framhoppning när det var mer fokus att titta på den hemska mördar vattenslangen brevid banan en på hindret Nästa helg har Svärdsjö lokal tävling igen och då blir det en 80m cm clear round. Mest bara för att jag ska försök bibehålla den ridning jag hade idag och för att det ska kännas lågt och enkelt för mig. Sedan blir det 90 cm i Borlänge på midsommarafton!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0