Ny tävlinsskjorta

Mina föräldrar tyckte att jag behövde en ny kortärmad skjorta när jag är ute och tävlar. Tycker att den jag har duger bra och att jag inte riktigt har råd just nu och köpa en ny. Men igår sa mamma att dom bestämt att dom skulle betala en ny åt mig. Så idag åkte vi till Auboise och köpte en (har man världens snällaste föräldrar eller?). Blev en blå Equiline skjort superskön var den! Provade även tre kavajer. Den jag har nu köpte jag för 500:- på barnavdelning på Auboise för snart fem år sedan så det börjar bli dax för en ny. Men dom är ju så fruktansvärt dyra! Den billiagste jag provade kostade över 3000 och den som var allra finast kostade nästan 4000! Men nu är jag helt fast i den. Ska handla en ny TV snart får se hur mycket jag får över från mina sparpengar då om jag har råd med den. Hoppas hoppas var verkligen supersnygg!



Equline skjorta 649:-


Var även till Kupolen och köpte den här kjolen. 199:- på H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0