Jobbångest

Usch i morgon är det back to work igen. Har ingen lust alls, dessutom är jag typ den första som kommer tillbaka efter semestern bläää. Förra året var jag den sista som kom tillbaka inne på kontoret var så jäkla skönt att inte ha någon annan att vara avundsjuk på. Nu har man Gitte som är ledig fyra hela veckor. Vill också vara mer ledig. Känns bra att det första man ska göra när man kommer tillbaka till jobbet är att be om ledigt eftersom jag ska tävla en fredag om ett par veckor och om jag har räknat rätt så jobbar jag då. Fast jag vet i och för sig inte om han är tillbaka han kanske också fortfarande har semester hmmm. Jaja ska blir roligt i alla fall att få jobba med vikarierna. Jossan, Lina och Linn dom är jättehärliga!

Mamma har också en veckas sem. kvar så i morgon kommer mormor, men jag åker inte ut till Vika föräns på tisdag och då blir det ev. vaccination av Tottemannen om dom har tid på atg:n men det borde inte vara så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0