Humanity armband

Nu är jag där igen. Shoppar alldeles för mycket! blev en liten minishopping igår med Eva och idag hämtade jag ut två paket. Det ena var från eleven.se där jag hade beställt ett Humanity armband superduper snyggt! I det andra var det fyra böcker. Dessutom beställde jag ett kort på mig och Totte efter hopptävlingarna i fredags. Måste ju passa på, eftersom dom hade tekniska problem med hemsidan kostade korten bara 149:- istället för normalpriset 219. Dessutom hade jag tänkt beställ en förstoring på mig och Totte på Svärdsjö också. Får hoppas att chaufför jobbet idag inbringar lite fickpengar. Ja min bror övertalade mig IGEN. Idag ska jag in i röran i Borlänge, P&L i all ära, men måste alla människor vara så mycket ivägen?´


Humanity armband 499:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0