Gårdagens utgång

Samlades ett litet tjejgäng hemma hos Janina igår. Tyvärr så var Eva inte med eftersom hon är fast uppe i Umeå :( men det var i alla fall jag, Jenny, Janina, Fia, Emelie och Evilina. Grillade på Janinas fina inglasade balkong och hade det riktigt trevlig. Dessutom fick man klappa på både Fias och Evilinas magar inte långt kvar nu tills dom får sina bebisar. Gick sedan till Rådhusgården där vi mötte upp Jennys pojkvän James och hennes syskon och några till. Var fullsproppat med folk där inne, näste för mycket människor. Lyckades få ett bord mitt i men det var inget stort bod så vi fick ju dela på stolarna och några fick stå. Att handla i baren innebar låååång väntan eftersom det var så fullt med folk. Halv två gick vi hem, fast dom fick ta en liten omväg hem till min lägenhet eftersom ingen annan sett den mer än Jenny från det gänget vi var ute med. I dag är jag sjukt trött, Jenny tyckte att jag skulle följa med upp till Lugnet och bada men min badkläder är ju ute i Vika. Dessutom tror jag inte att jag hade klarat att legat där i värmen med tusen människor omkring en. Haha ibland är jag så otroligt osocial!



Tjejerna  på Janinas balkong



James är livrädd efter att ha insett hur vi säljer hus i Sverige. Om någon gick förbi Svensk Fastighetsförmedling (tror jag att det var) på Slaggatan i Falun i natt så vet ni nog vad jag menar ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0