Eclipse

Har haft fullt upp dom två senaste dagarna. Eller ja halv sex i onsdags ringde Tina från jobbet och undrade om jag vill hänga med ut. Har ju haft lite planer på att vi yngre tjejer skulle ta en kväll ute tillsammans, så i onsdags blev det av. var jag, Elin, Tina, Jossan och Maria. Tyvärr kunde Elin inte vara med så jättelänge eftersom hon fortfarande jobbade. Var riktigt trevligt, Tina och Maria träffar man ju så sällan eftersom dom jobbar i kundmottagningen.

I går var det bara att masa sig upp och åka hem till Totte och fixa iordning i stallet. Sedan in till stan igen och träffa Eva. Shoppade lite, åt glass och var till Tsatsiki och åt mat. Anna följde med och åt också. Sedan var det dax för bio! Gick och tittade på Eclipse, var superbra! Älskade verkligen den filmen, törs nästan säga att den var bäst hittills. Första filmen och den här är då jämlika i alla fall och då kommer jag ihåg hur det var när jag och Eva såg Twilight. Både kom ut från bion och var helt överens om att det var den bästa film vi någonsin sett. Nu var det nästan samma känsla, bara Anna som var lite besviken för hon tycker Bella ska välja Jacob haha. Nu längtar jag super mycket efter nästa film, även fast jag vet precis vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0