Bilder från igår

Mitt bredband var så segt igår så här kommer bilderna idag istället:


Mamma är inge mästare på att fotografera så det här är den enda hoppbilden, eller ja, den enda bilden där det syns att jag hoppar ;P






För övrigt har jag sett filmen nu och ser att jag red inte  så dåligt. Trode jag hade två bra språng på hela banan och resten kassa. Men jag hade fyra bra språng (tyvärr vågade jag inte riktigt gå med i det språnget varför vet jag inte), två halvdana och ett riktigt dåligt. Och det såg mycket bättre ut än vad jag mindes. Men minnet verkar helt försvunnit från hur jag red. Brukar alltid minnas exakt hur jag ridit och vilka språng som blev bra, men när jag kom ut från banan var jag helt säker på att 6:an blev hur kasst som helst och att han tänkte stanna på det och att jag ropade till åt honom. Det var 5:an det vart så på, 6:an vart perfekt, så allting var bara snurrigt och fel igår och allt pga den där jäkla tanten om vaccination. Men som sagt jag måste lära mig att släppa sådant sedan jag får inte låta det påverka mig så mycket som det gör speciellt nu när Totte börjar bli så himla fint och jag börjar rida honom så himla bra. Jag får inte låta sådant här påverka min ridning som det blev igår. Men jaja nu är det bara att ladda om inför Folkärna om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0