Stop in the name of pants!

Har kommit in i ett ordentligt läsberonde. Beställer böcker till höger och vänster och är helt fast i vissa bokserier.
En av favoritern är helt klart böckerna om Gerogia Nicholson, vet att dom böckerna egentligen riktar sig mot lite yngre läsare men kan inte sluta läsa dom, böckerna är helt klockrena.
En annan favorit är helt klart Stephanie Plum böckerna av Janet Evanovich, som handlar om prisjägaren Stephanie, hennes galna mormor och ännu galnare vän Lula. Båda bokserierna är helt sjukt bra och jag skrattar otroligt mycket åt dom.
Men det finns ju såklart nackdelarn med böcker, har tex. läst hela Gossip Girl serien och så väldigt mycket framemot tv-serien. Kan säga att jag blev oerhört besviken! Dom har ju mer eller mindre bara tagit namnet Gossip Girl och karaktärerna sedan ändrat om alltin huller om buller. Men så är det ju ibland. Kände i alla fall att jag inte kunde få nog av bokserien så nu har jag börjat läst It-girl som handlar om när Jenny från Gossip Girl börjar på internatskola. Funderar även att börja läsa tre x Carlyle som handlar om trillingarna som flyttar in Blairs gamla hus efter att hennes familj flyttat ut och Blair börjat på College. Som sagt jag kan inte få nog av att läsa!




Tre x underhållnig: Gossip Girl, Stephanie och Georgia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0