Onödiga utgifter

Den här månade ha de jag tänkt att jag skulle försöka spara någorlunda på pengarna och inte lägga de på en massa onödiga saker. Vad är då det första som händer när jag får lön? jo jag får parkeringsböter! Fy vad förbannad jag blev, så jäkla onödigt! Som tur var blev det inte mer än 200, men ändå, det är 200 jag kunde lagt på något mycket roligare.
Hur som helst, Guldbagge galan igår, var bra tycker jag. Synd bara att Prinsessa inte vann något pris. Men man kan ju inte få allt här i världen. Börjar gå riktigt bra och sova i lägenheten också, det enda är att jag blir så otroligt rastlös på kvällen. Så jag har börjat städa, jag som hatar det haha. Börjar bli lite sungen på att flytta dit permanent nu, men jag vet att jag har en välduigt jobbig grej som måste genomföras innan jag flyttar. Och det är något som jag helst inte vill göra, men jag måste.
Kommer ändå bli konstigt, har ju alltid haft mamma och pappa i närhete och att bo själv kommer att bli tomt. Dessutom finns det en liten tjej som jag kommer att sakna oerhört, även fast jag ibland är så trött på henne. Men mamma har ju lovat att jag ska få ha henne i bland om jag känner mig ensam.


En liten tjej som förhoppningsvis kommer att bo hos mig ibland när mamma är trött på henne ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0