Ledig fredag med shopping

Var helt underbart med ledig fredag i dag! Sov till tjugo i tio, släppte ut hästarn, åt fruksot, gock med hunder och lunchade hästarna. Sedan bar det av till Kupolen för lite shopping! Blev inte så jättemycket men var bara så himla kul att shoppa! Åkte till City Gross också och inhandlade lite mat till lägenheten, så nu har frysen blivit lite påfylld i alla fall.
Dagens avslut kanske inte var det bästa. Åkte nämligen av vägen när jag bara var ett par km hemifrån. Var ingen kul upplevelse kan jag säga. Men en snäll människa stannade och drog ut mig ur den enorma snödriva jag hamnade i. Sedan ringde jag till mamma och grinade haha.
Man han så underliga tankar när något sådant händer, min första tanke var att jag kanske var tvungen att ringa bärgare för att få upp bilen ur diket och hur otroligt dyrt det skulle bli. Nästa var om jag skulle sitta i bilen eller om jag skulle försöka ta mig ut. Den tredje var när jag upptäckte att det hade spruckit lite i plasten frami bilen var: fan det här kommer kosta mig!
Haha man tänker verkligen helt sjuka saker när man är chockad. Men bra med mig gick det i alla fall och bilen funkade. Så man får väl vara glad för det!

Lite bilder från shoppingen:



Matta från Åhléns 129:-


Kofta från Vero Moda 180:-


Leggings med dragkejdor 149:- Hårband 29.50:- från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0