Helgen

Varför ska alltid helgerna gå så himla fort för? Hinner ju knappt med och defenetivt inte vila upp sig!
Började lördagen med att rida Totte som för dagen var väldigt lugn. Åkte sedan in till stan och gick på promead med Anna.
Tog sedan ett stort beslut att göra premiär i köket i lägengeten och gick till Ica och köpte mat. Biff, Potatis i ugnen med morötter, mozarella och sås blev det. Kände mig riktigt duktig faktiskt.
Gjorde mig sedan iordning och drog i väg på förfest med Anna uppe i Elsborg, riktigt kul var det. Måste säga att Annas bekanskapskrets helt är en klass för sig haha. Krogen blev det också, men kände mig rejält opepp och var mest bara trött och dessutom är Engelska ingenting för mig. Helteckningsmattan borde ha blivit bytt för 20 år sedan tycker jag.
I morse när jag vaknade väldigt pigg bestämde jag mig för att städa hela lägenheten, duktiga jag.
Åkte sedan ut till Vika och red Totte som bevisade att gårdagens lunk bara var uppvärming inför idag. Men det är klart jag gillar att han är så här pigg är skitroligt när han håller på sähär.
Imorgon är det dax för jobb igen, hur ska man orka? Ytterligare en dag där jag börjar kl: 07:00 får mig verkligen att länta tills på onsdag när jag börjar kl 13 och kan sova ut lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0