Äntligen

Nu har det äntligen blivit lite varmare i alla fall, så efter jobbet bestämde jag mig för att rida Totte. Han har ju stått lite mycket nu pga all kyla. Och jag tror att det var populärt från bådas sida att vi nu ska komma igång. Totte var jätte pigg och bockade som en galning när vi kom ut på åker. Åkte sedan in till stan och körde ett medel styrka pass. Är riktigt stolt över mig själv att jag orkade nästan hela passet. Men nu däremot sitter jag hrä och är helt slut i båder armar och ben och försöker "glömma" att jag måste släcka åt hästarna och fixa lunch tills imorgon. Jobbar 7-17 imorgon så det är bara att härda ut, för snart är det helg! Äntligen!!



Bästaste Totte i Svärdsjö i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0