Tisdag

Var riktigt tråkväder i dag snön bara yr utanför fönstret. Tur att man inte behöver rida idag.
I lördags vart de dom två som jag hejade på som gick vidare i Melodifestivalen. Men tyckte att det var rätt värdelöst. Förstog inte hur Linda kunde åka ut mot låten som var som ett enda långt intro? bara jag som väntade på att låten skulle komma igång?
I övrigt så har det inte hänt så mycket, jobbade igår, jobbat idag och mera jobb i morgon.
Var duktig och gick på ett baspass igår, var riktigt bra med tanke på att jag inte orkat släpa mig till Friskis på två veckor. Men har ju hållt i gång lite i alla fall, har ju varit ute och gått med Anna två gånger. I morgon ska jag sova inne i stan, få se om Anna har lust att ut och gå då också. Nu blir det lite städning innan jag går ut och mockar. tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0