OS är igång!

Japp nu har Os startat och nu kommer det blir ett bra tag framöver. Synd bara att dom ligger så mycket annorlunda i tid än oss bara så det blir mycket nattsändingar. Tar ju bort spänningen lite att se en massa eftersändingar när man redan vet hur det ska gå. För en sådan stor sportnörd är jag inte så jag kommer sitta uppe och titta på nätterna. Jag jobbar ju! haha, behöver min nattsömn annars kommer jag vara en levande zombie när jag jobbar eller ja, jag kommer vara lite tröttare än vanligt.
Som vanligt ska Os alltid kantas av dess dopingskandaler, varför vill man dopa sig? Hur roligt är det att vinna medaljer och veta att man medvetet fuskat sig till dom? Alltå jag tävlar ju hoppning på låg nivå, men jag skulle aldrig kunna tänka mig att fuska för att vinna. Vad vinner man på det? Är viljan och pressen så stor så man måste fuska sig till en medalj som man inte ens förtjänar?
Även väldigt tragisk med dödsolyckan.

I övrigt var mamma och jag på bio i torsdags. Såg Wolfman var väl helt okej. Men det var jag, mamma och ungefär 20-25 tonårskillar. ikväll blir det återigen Melodifestivalen!

För att hoppa till något helt annat, räcker det inte med snö nu?


En av snöhögarna vid stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0