Middag med jobbet

Shit vad fort det går, det är redan torsdag i dag! Men det är ju en dag jag sett lite framemot. Halv sju ska jag till Bishops Arm med jobbet. Vårat bokslut vart bra för förgående år och därför bjuder dom ut oss på middag. Ska bli riktigt roligt, det är ju så otroligt mysigt därinne och maten är jättegod!

I OS har det ju också gått väldigt bra (förutom att Tre Kronor åkte ur idag). Men Kalla och Haag tog silver i sprintstafetten och killarna tog guld i vanliga stafetten. Synd att Haag är sjuk nu och inte kan vara med i stafetten idag och att Kalla och Pajala även dom varit sjuka. Kommer nog att minska våra chanser rejält i dag. Tyvärr kommer jag nog missa stafetten och kanske damkronornas bronsmatch. Får se när jag kommer hem.


   
Stafett herrarna tog guld!                                                    Haag och Kalla silver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0